Myspys

Skrivet: 2009-05-28 Kl. 08:15:25
Vi har tagit en långpromme i regnet nu. Leo verkade inte bry sig om att bli blöt men den andre herren gillade det inte. Om Nisse vore människa, kvinna och var med i en saga skulle han kräva att bli buren över vattenpölarna. Ibland har han nog den uppfattningen om sig själv.

Nu ligger killarna i en varsinn handduk och tvättar sig själva. Leo tycker som vanligt att Nisse inte är så bra på det där, så han hjälper till på svåroåtkomliga punkter.

Igår när alla världens moln samlats över mitt huvud kände hundarna av min nedstämdhet. Dom goade med mig hela dagen. När jag låg i soffan skulle båda sitta på mig. Nisse närmar väl sig 15 pannor nu och det kan lätt kännas lite tungt. Men när mina killar vill pussas och gosas så får dom det.
 
Mina hjärtan. Mina tokar. Som jag älskar er



Idag är det lönlöst att ta sig ut på någonting. Tror nästan det blir åska.
Så vi ska nog tända lite ljus och mysa i vardagsrummet framför en film kanske.


Vi får se.
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0