Öhhh suck

Skrivet: 2009-05-11 Kl. 00:07:10
Anonym om SINGEL!!!:
Jag tycker att du inte är på hugget längre, jag har inget att göra och brukar därför läsa skiten du skriver för att jag tycker det är kul, men du skriver inte....

// ledsen kvinna från ett ställe sju mil norr om Gävle...


STINA. Du läser inte vad jag skriver ändå?! Du har och kommer alltid bara kolla på roliga bilder. Det startade i förskolan och fungerar lika ännu

Här har du några på dig själv


Testade lägga in stinas fagra anlete i programmet som förvandlar en till diverse skepnader och färger.


Först har vi Stina goes drunk





Min kommentar efter att ha sett Stina förtära flytande substanser i alla dess former:
Ahhh, det ska mycket till men när en kille inte "fattat vinken" när hon flörtar slutar det oftast såhär.
Eller när hon lyckats stjäla ens ragg kan hon också brassa på med stora briljanta vinnarsmilet.






Nästa är Stina goes MAN





Nicolinas kommentar: Hmm. Sliskig va??
Det ska vara kvart i tre på något riktigt risigt ställe....Om jag tappat hemnyckeln och såg dig på håll. Ja då Stina: HÅLL I HATTEN-!





Stina goes old






Nicolinas kommentar: Jag noterar att dina tänder är missfärgade av jesu blod. Alltså kommer vi fortfarande vara vänner, dricka rödtjut och tjöta på två balkonger brevid varandra. Tävla om vem som har störst pelargonier och gruffla om vems gubbe som har minst penis.
Så blir det nog- helt klart.





Stina goes Black magic woman








Nicolinas kommentar: Yeah I halla, Go shorty it´s your birthday.




Stina goes Asian






Nicolinas kommentar: Hmm svårsålt. Du får sänka priserna, standarden och införskaffa en buttplug om du nu inte råkar äga någon.


(Tips: Lär dig den här engelska brytningen och citera ganska exakt så får du nog köpslå en del)





Stina goes art




Nicolinas kommentar: Me buy you, me love you long time. (längst ner till vänster är för övrigt en apbild och inte konst)


Blir du inte glad nu Stina DÅ går ja oh sover.
2 Kommentarer



Postat av: Anonym

haha=) jag kommer bli en vacker dam! väldigt lik mormor, första bilden på stina goes art är gjord av min favorit konstnär Modigliani! KYYL,

2009-05-11 @ 09:45:57
Postat av: dumb_blonde

Haha, snygga pics!



Vad är egentligen prylen med den här nätmobbingen? Är det bara du, jag och ett fåtal till som inte fattar tjusningen? Jag får anta att jag är lite bakom flötet.



Ha det gött!

2009-05-11 @ 23:42:47
URL: http://thedumbblonde.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0