Powersnaps

Skrivet: 2009-05-22 Kl. 18:15:11

Dagen har varit lång, I gryningen (nästan) kom Emilie, Nattis och Andreas hit för Emilie skulle hämta sin efterlängtade valpis. Så vi har handlat, donat,  och umgåtts hela dagen, det har varit åka hit och åka dit. Regnat har det gjort också.
Nu känner jag mig helt mörbultad för jag fick inte mycket till sömn i natt så jag tänker krypa ner hos Johan i sängen endast iförd ett fult nattlinne och mysa någon timme. Har kastat i en film också.

Sen har vi inhandlat för både en hemmakväll och en med lite mer drag i. Vart det lutar åt kommer ni få reda på när tiden är inne. Jag ska bestämma mig själv först och mysa med mina tre älskade pojkar.

Kiss


1 Kommentarer



Postat av: Helen

okej, jo jag tycker de är skit snyggt med långt mörkt hår och solbränna. :) Jo jag sköter mig nu, vi får väl se hur länge de varar, men just nu är jag hård för att kunna nå mitt höga mål :)

Yes jag ska på dildopartyt. Tror det blir 5-6 dildopartyt för min del. Du måste ju verkligen vara med du också, lite synd nog så kan jag inte dricka då för vi ska på hundutställning i huddik dagen efter. De är mini piller så är ju mindre hormoner i dessa än p-piller. Tror att de bara är gulkroppshormon och inge östrogen som de är i p pillren, jag märker ingen skillnad i humöret, brukar ju kunna ha lite humörsvängningar ändå när jag är utan pillren så. haha. Dock brukar man få använda extra stor klick med glidmedel för man blir lite torr. :/

Jo jag blir nykter, är bäst för dieten, men om du kommer till bollnäs så kan vi ju dra ihop en fest så kan jag lätt bryta mitt nyttighetslöfte.

Pusss

2009-05-22 @ 18:33:52
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0