say what?!

Skrivet: 2009-05-08 Kl. 13:40:21
Postat av: T-B

Handlar inte om någon avundsjuka när det gäller Angelica J. Hon har helt enkelt sig själv att skylla. Hon är en tvättäkta diva som beter sig illa mot andra människor. Hennes stora ego och oförmåga att ta till sig kritik och saklig konstruktiv. Hennes rabiata sätt och hävdelseförmåga konstant i alla lägen. Tack för ordet!

2009-05-08 @ 11:55:53

Hej T-B.
Detta tycker jag är ytterst intressant. Vem är Angelica J? Vad har hon ställt till med och vad fanken snackar du om?
Sen vem fan e du?

Varsågod för ordet.

2 Kommentarer



Postat av: Angelica Jansson

Haha sjukt roligt! Ja du ser, sån är jag. Fy fan sicken hemsk person hehe ;) Inga vänner har jag och inga jobb får jag.. ;) Ha det bra tjejen och simma lugnt! Kram!



-Angi

2009-05-08 @ 13:49:58
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Aaahahaha.. nico! simma lungt!

2009-05-10 @ 08:33:57
URL: http://emilieerikssons.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0