Sluta tjata din jävel

Skrivet: 2009-05-22 Kl. 19:20:43
Johan ligger i ett skumbad och simmar runt eller vad han nu sysslar med när han badar. Jag vägrar nämligen bada med honom. Varför kan jag berätta en annan gång, det är faktiskt sjukt roligt.
Men nu är det så att han ligger och kräver. Han vill att jag ska pyssla om honom och jag ropar att det gör jag sen.
Som att han lyssnar??

Johan: Gummaaaaaan????


Nico: Mm...(Hör att han vill att jag ska göra honom en tjänst)


Johan: Koooom! Jag har en plan!!


Nico: Nää....


Johan: Jooooooo.

....GuuuuummaaaaaaaaaaaaAAAN!




(fortsätter likt en treåring) GUMMAN GUMMAN GUMMAN GUMmmma..... *Överröstas av detta*



Nu har jag något att kontra med när han drar igång slayer och slipknot.
Undrar om han får någon ro borta i badrummet.....








( Edit: )


Hahahah okej jag fick respons på mitt fanstyg, det kan ni lita på.

Jag tog ett bloss i dörren efter förra blogginlägget.
Johan bokstavligen ramlade in i vardagsrummet med en hysterisk blick. Blöt som en hund.
Handduken uppdragen till under brösten.

Johan: GUMMAN!! Vad i Helvete är det här?!?!? Jag blev psykiskt sjuk.! Vet du ens vart jag har varit?!?!?


Nico: Jaa, du har badat?


Johan: JA, men efter det har jag faktiskt bajsat också!!


Nico: Okej......


Johan: (Lite lugnare) Du får aldrig mer spela den där, lova mig det gumman.??Jag blir faktiskt rädd!!





I love you honey
1 Kommentarer



Postat av: Helen

haha fan vad jag skrattade mig genom texten, och när jag drog igång låten höll jag fan på att kissa på mig. :P Puss

2009-05-22 @ 20:39:28
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0