Svar på fråga

Skrivet: 2009-05-13 Kl. 10:09:15
Anonym om Okunskap och Hebefili och Pedofileri:
Jag måste bara få fråga hur du tränan kontakt mellan dig och hundarna?!
Jag behöver tips.

Jo anonym jag övar på mitt ledarskap, Att hundarna hela tiden uppmärksammar vad jag gör. Att mitt kroppsspråk hela tiden är tydligt och bra. Går jag åt ett håll och vänder så behöver jag inte dra i kopplet eller verbalt övertyga hundarna om att "hit ska vi": Att trots lek när dom är lösa så ska dom hela tiden veta vad jag gör och vart jag rör mig.Att vid möte med hund eller annat som fångar hundarnas uppmärksamhet ska dom fokusera på mig och dit jag är på väg. Jag bestämmer om vi ska hälsa.
 Att vid inkallning komma direkt till mig utan hysh pysh.
Sen om det fungerar alla gånger är en annan sak
Men övning ger färdighet. Jag använder mina medel. Kan inte/orkar inte förklara mer utförligt men jag tror inte det var tips du ville ha. Jag tror du ville bränna upp mig lite. Huruvida det gick får du själv bedöma.


Nu sitter jag och dricker jordgubbedricka. Alltså saft. Ekologisk saft. Vilket jag tycker är uselt egentligen. Ekologisk mat alltså.
Dom flesta vet inte vad det är men tycker det låter bra. Bra för miljön och bra för hälsan.
Jag håller inte med på den punkten men det tar vi senare. Jag ska försöka hinna på solen ifall det blir regn senare. Nu är det nästan för varmt för balkongen.

Vi ses sen
2 Kommentarer



Postat av: Anonym

Bränna upp?

2009-05-13 @ 10:47:07
Postat av: Anonym

ANONYM??vilken jävla idiot/men det är som du tror Nicolina det är HAN som försöker vara bäst och en gång i tiden höll på att ha ihjäl sin egna hund pga att ha tagit anabola..Du är Bäst Nicolina ///YRIS

2009-05-13 @ 12:08:12

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0