Tjock och lycklig

Skrivet: 2009-05-20 Kl. 20:17:50
  Herre jösses amalia ända in i fågelholken vad jag städat här idag. Fullt ös medvetslös. Ändå är det inte toppskick på lägenheten. Inte så rent och fint som jag önskat. Men skulle jag skriva ner en lista (och det besparar jag er) så vore den lika lång som kvittot efter impushandling på lidl.

Äh nu ljög jag igen. Jag ljuger mycket här i bloggen.
Men jag erkänner alltid.
Jag gillar inte lidl längre. Klart vissa varor går att handla där men jag blir äcklad av alla färdighamburgare/korvar som ser ut som godisarna man köpte på rosa kiosken när man var liten. Ni kanske hade andra inköpsställen än "rosa kiosken" men min var det. Rosa alltså.

Ja hur som helst har jag städat och tvättat. Vi har också avverkat middag och är snart på väg ner och ska hyra en rulle eller två.

Frågan lyder då: Att köpa godis eller inte?
Följdfrågan lyder: Strand eller inte?

Förra sommaren


Fr v: Hanna Sundman, Nicolinaolofsson, Stina Ekenberg och Emma Ullberg

Inte så lyckat med andra ord


1 Kommentarer



Postat av: Helen

köp naturella nötter i naturgodis hyllorna. Och osötade torkade frukter.

Nästan alla nötter förutom jordnötter är nyttiga. I lagoma mängder då. :) hmm. Oj, jag hamnade visst inte med på bild. Tror jag stod längst till vänster utanför bilden och tjocka mig jag också ;P

hihi Puss

2009-05-20 @ 21:02:24
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0