Brum brumma

Skrivet: 2009-11-22 Kl. 01:18:21


Beviset, bilden är tagen av mig själv (det där gäddhänget lurar inte en själ I guess) idag.  



Hahah jag dööör, vilka jävla idioter vi är. Johan är nyvaken och jag klädde på honom min gamla skabbiga morgonrock full av gamla blekmedelsfläckar som är friskt använd sedan 98. Min outfit består av en tunika Johan köpte i somras åt mig, shorts, och gamla leggins med hål både här och där. Det för mig vidare till mitt unika skoval idag.



Sexigt va??  Jag hittade inte dom andra så jag fick kombinera det jag hade. Nisse blev seriöst förbannad på mig och försökte dra av mig ena skon. Fan att man ska behöva skämmas jämt, sa han och slet.


Titta själva




Sen gosade vi och Leo kände sig lite förtryckt av alla fetton



Här är en del av sovrummet (fd. gästrummet) och det gröna sköna. Leo och jag började slåss


Men blev slutligen vänner igen


Och gifte oss...

Nu orkar jag inte jag lägga ut fler bilder. Detta tar för lång tid. Tänkte ge er lite mer av sovrummet men ni får helt enkelt lägga band på er till nästa gång.

Nu måste jag vara social med våra älskade grannar som är här.

Hejs svejs gayboys
1 Kommentarer



Postat av: Rut

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-08 @ 11:42:28
URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0