You crazy people

Skrivet: 2009-11-06 Kl. 11:03:11
Postat av: monica

Ta bort löshåret helt lägg i en mild tonig i din egna färg som du har i grund o botten/
Låt ditt egna hår vila och vårda detta ett tag/lägg pengar på inpackningar,och unna dig att gå till en bra frisör och gör en riktig klippning en frisyr av ditt egna hår.
Lägg löshåret på hyllan ,
Skönheten kommer inifrån och den har du redan



Detta är ett sjävporträtt där jag retusherat bort lite fett men annars är det en exakt kopia av mig. Så. HAHAHAHAHA!.*Ligger och vrider mig och skrattar hysteriskt på golvet* Sluta skoja hörni. Inget löshår? Ibland förstår jag inte vart ni får allt ifrån? Humor har ni iaf.

(Men Tack för era röster, fortsätter det såhär, blir det svart. Någon som inte håller med?)  

 




0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0