En dikt till mig

Skrivet: 2009-11-23 Kl. 01:43:31
nicolina
Tis 14 nov 2006 15:43
du är som en ljus tändare som bara vill tända till. Ditt sjuka leende gör mig galen, om jag bara kunna bli din. Om jag skulle sniffa ditt hår jag förmodligen skabb skulle få. Ditt intresse för dom små jag en dag hoppas få.



aaa vi lanar





Skrivet av Stina, ja ni ser när. Vilken konstnär hon är.


Nästa helg blir det flaskan. Jag är bortlovad till my old bff Emilie. Vi är hundfria hela helgen. Det har aldrig hänt tidigare. Man har alltid hundarna i åtanke. "Nej vi kan inte gå på fest OCH gå på krogen för då blir hundarna ensam för länge" Eller för att inte tala om alla vilda slagsmål i sängen morgonen efter en utekväll. Slagsmål om vem som ska gå ut med djuren. Jag vinner oftast.

Johan ska upp till Söderhamn och slå runt med sina gamla vänner på en 25årsfest. Han bor hos sin mamma
och den här gången står det skrivet i himlen att det är hans tur att ta Nils och Leo. Det spelar ingen roll hur mycket jag har på schemat annars, dom är i regel mitt ansvar vid dessa tillfällen. Jag bollar med min familj och dom har ställt upp med sin beskärda del passning. Så varsågod man. Your turn. 

Vi får se vad jag och Emilie hittar på, något kul blir det garanterat.



Nej ni. Nu måste jag knoppa i hopp om att slå ut imorgon.

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0