Helg igen

Skrivet: 2009-11-20 Kl. 13:58:59



Nu ska jag dra av en städning innan jag hoppar i badet och skrubbar min redan bleka kropp. En spraytan hade suttit på sin plats men det får vänta. Jag ska locka håret, hoppa i ett par fina undisar och överraska Johan med att det faktiskt finns en hotmama under mysbrallorna. Ibland behöver man känna lite uppskattning och det kan väl vara trevligt för ens partner att man anstränger sig lite extra.


 Nog om det. Tror ni jag är nå sugen på en Engelsk dogge tik då? Inte alls, inte ett dugg

 



Jämna till könsfördelningen lite här på hållsätra


Kanske en Siri eller Marta? Haha ljuva dröm


Nu när jag la ut bilder hittade jag en sedan ett gäng år tillbaka.

 

En katt och en höna.....Mammas katt och mammas höna. Katterna hon äger drog mamma på sig utan den minsta lilla tanke på att jag lider av allergi. Jävligt ont gjort faktiskt.Haha. För att inte tala om vilket psykfall ena katten är. Tussen heter hon. Djävulen borde hon heta. Jag minns det som igår då jag kom in i vardagsrummet oskyldig som  jag var, när kattfan som en blixt från klar himmel attackerade mig. Jag har aldrig sett en varelse med mer mord i blick. Hon högg och borrade in klorna i mitt ben medans jag sprang omkring i panik. Hela familjen satt och skrattade. Hon slutade inte heller utan högg och högg. Jag sprang in i ett rum och stängde dörren då mamma skrattande hasplade ur sig "Hon är med dig"
Jag försökte tafatt slå bort kattjäveln med min handväska men tog inte direkt i eftersom det sitter kvar i min ryggrad att man inte får göra ett djur illa. Så jag vevade ju inte direkt hårt. När jag slutligen låst in mig i källaren började jag tokgrina. Hela benet var blodigt och svullet. Fan vad det sved.

Två gånger attackerade hon mig sådär och jag vågar fortfarande inte vara i närheten av henne. Så när jag hälsar på hemma så får hon vara ute. Jag hoppas hon dör snart. Så man kan få lite frid i själen. Illgröna ögon har hon. Jag ryser när jag tänker på henne.



Hönan berättar jag om senare för nu ringer Johan och glatt berättar att han är hemma om 3 minuter. Fan vad taskigt. hela min plan gick i spillror och här sitter jag i mysisar och dricker lättdryck. Fan också!! Jävla killar att vara omständiga!!

Vi ses

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0