Söndeeg

Skrivet: 2009-11-08 Kl. 15:32:51


Hittade en rolig bild på Nattis blogg. Möhippekvällen var detta och vi hade det jäkligt kul just då.
Emilie är här och hon har ställt ut sin hynda idag. Hahah. Kyra vann och slog ut alla andra skithundar, såklart. Emilie sitter i detta nu och rotar runt i en påse som hon har något hemligt i.

Helgen har varit fin, jag sjöng för allt jag är värd igår. Mer om det berättar jag sen.

Oh just det, håret är klart. Jag visar er senare.

Puss



Edit: Åh Nat. NU såg jag va du skrivit ditt lilla rotmoskvalster: Klart du ska vara här och leka med mig. Det vore bäst och roligaste någonsin. Min önskedröm.

Emilie har åkt nu:/ Efter sig lämnade hon lite damm och en fis som Kyra släppte som tack för övernattningen. Men tack ändå Kyra för att du lekte omkull mina små killar. Nu sover dom så sött och vi ska titta på Kalla fakta, äta ungsbakad lax med pressad potatis och någon smaskig sås. Sedan blir det Söndagsbad med tända ljus och efter det kommer jag se ut som en gigantisk french hotdog i mitt duntäcke framför en film eller två. 


En blåbärspaj ska in i ugnen sen också. Vi måste såklart fira fars dag. Johan ska ju bli pappa, någongång.
Bara vi får fira när alla andra gör det.

Jag bryggde kaffe idag. Johan kom in nu och frågade om jag skämtade när jag hällde upp kaffepulver. I handen hade han kaffefiltret som var fyllt till bristningsgränsen. Kvicktänkt som jag är sa jag att jag bara ville vara snäll men vet inte hur man gör eftersom jag själv inte dricker. Han köpte det med hull och hår. Är han dum eller? Ha ha ha haaaa skrattar jag inombords. Jag har ju jobbat inom hemtjänsten. Jag kan brygga kaffe i sömnen. Jag multiplicerade bara mängden kaffepulver med 10 så Johan skulle bli hyperaktiv och ta tvättstugan själv. Jag orkade nämligen inte. Och ja, det funkade. Han står och visslar och viker in alla rena kläder nu.


1 Kommentarer



Postat av: helen

Haha, men johan då! 5kr´s korv :P Nico, återigen, du är så jävla bra på att skriva, sitter och skrattar och får upp en bild framför mig :P PUss

2009-11-09 @ 17:12:30
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0