Till min syster Amanda

Skrivet: 2009-11-12 Kl. 00:09:07
Kommer du ihåg när jag övade mina färdigheter utan kryckor hos Mormor? När jag kom in i ditt rum, dansade och sjöng en låt för första gången? När du höll på att ramla ur sängen av skratt? Här är låten och här är dansen

Live and learn Amanda, live and learn.



Kom på det när jag hämtade bilden till inlägget nedan. Håll med om att det är en succéstartdans för någon som brutit ryggen? Notera att jag däremot strök det där med trosesniffningen ur mitt nummer, det kändes bara.....over the top.
1 Kommentarer



Postat av: Amanda

haha jaa det kommer jag mycket väl ihåg :D så jävla roligt !!! har kort på min dator på dig och stintan in action i rullstolarna och blicken du ger stina :D haha

2009-11-14 @ 12:18:52
URL: http://amandaolofssons.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0