Är det bara jag?

Skrivet: 2009-10-20 Kl. 12:08:49

Låt oss fantisera iväg ett slag. Vi kan tex fantisera om att tex DU min kära läsare, dagen innan lön hade det rätt tomt i kylskåp och frys. Att DU hade tex nudlar, hundmat och fyra kalla saftiga delicatobollar som grannarna lämnat kvällen innan att välja mellan till frukost. Vad hade DU valt?








 

Om du läsare fick bestämma, men ett par saker måste du veta innan du gör ditt val. Det finns bara räkor och grönsakskryddor till nudlarna och hundmaten är "extra tasty". HA! Extra gasbildande om du frågar en fransk bulldog (om du råkar ha en sån hemma)

Okej, varsågod och välj!.

Om ni ursäktar ska jag gå och kräkas nu. Sen plugga.

2 Kommentarer



Postat av: Tobbe

Hade nog blivit delicato bollar för min del iaf... Har jag ju levt på förut så. ;)

2009-10-20 @ 16:08:16
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: monkan

Men... det är en sak jag inte förstår riktigt...

vi lämnade ju 5 bollar!!! hihi

2009-10-21 @ 01:25:40
URL: http://rowena.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0