Diskat:

Skrivet: 2009-10-09 Kl. 02:37:05

18 tallrikar

43 bestick OCH 15 köksredskap

1 plåt med ingrodd ost på

1 kavel

2 kastruller

2 stekpannor

3 bunkar/glasskålar

3 skärbrädor

2 isgrejimojjer

3 ljusstakar

14 glas

Rensat slasken- fyllt två soppåsar med skit- torkat golvet och gjort ren spisen. Samt möblerat om hela vardagsrummet. Jag är en fet spillra av mitt forna jag. Russinhud och krökt rygg.


TILL DIG ÄLSKIS:

Jag vill inte ha bostadsrätt, inget radhus eller villa. Jag vill inte resa och se världen. Jag behöver ingen ring på mitt finger, inget stort vitt bröllop. Vi behöver aldrig mer festa och hitta på roliga saker. Jag avsäger mig här och nu allt hyrande av film och glömmer allt vad restaurangbesök och bio är. Jag ska aldrig mer shoppa och vi skiter i det här med unge va?

Men snälla snälla snälla Johan. Kan vi köpa en lyxdiskmaskin. En tyst, tillmötesgående och pålitlig hjälpreda. Jag skulle bli världens lyckligaste. Plz???

Älskar dig




or else.....


*Fortsättning följer*

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0