Dont trust a hoe

Skrivet: 2009-10-02 Kl. 18:04:00
Nisse och Leo har ju som hanar kan fått dille på att sprida sina dofter inomhus. Ett par månader nu har jag hoppat ut och in genom porten likt en mindre smärt gasell ifall mina pöjkar kan tänkas vara nödiga. Nu snackar vi tio ggr/dag som värst. Det det inte har hjälpt och inte heller alla gånger jag tagit mig ett allvarligt snack med grabbarna. Blommor och bin ni vet. Porr och slicka kiss. Hundar gör det också tydligen. Lickin piass.
 
Det kan vara rätt så roande ändå. Hundarna slickar kiss ute, jag tiger inne. Johan smaskar på och pussar sina älsklingar och jag ler och gnider mina händer. Sa jag att jag inte kommer komma till himlen? Emilie informerade mig om det idag.
Mest och oftast informerar jag Johan innan hånglet. Men ibland....ja ni vet. Har man tråkigt.
För att åtgärda problemet har jag köpt små stänkskydd åt hundarna. Kjol är ett annat ord. Nisses är leopardmönstrad och Leos är svart. Stiligt. Först hatade Leo mig för att jag plågar honom så, han låg och blängde på mig från fåtöljen. Väldigt enerverande. Men envetet har jag ändå tvingat dom till denna hiskeliga förnedring och helt plötsligt vände det. Dom VILL ha på sig sina kjolar. Väldigt roande. Leo drog av Nils hans kjol  och satte av in under rumsbordet. Där låg han med sin vevande svans och retades och Nisse var helt förtvivlad. Sen blev det dragkamp om den där leopardkjolen.

Men dom fungerar ju. När dom får sitta på.





Helen skrev om att när hon var yngre (ung) hade hon inga ögonbryn. Ser ni mina? Det finns knappt några att se heller. Dom jag äger är så pubisljusa att det kan lika gärna vara. Så obefintliga att dom tas bort med jämna mellanrum. Söt är jag ändå. Monkan frågade om jag ville tatuera mina ögonbryn billigare på hennes gamla skola. Dom sökte testpersoner. Hahah. Den som lever får se.

En kärleksförklaring fick jag i veckan och det var inte min pojkvän. Den ni.
I fuck bitches you are a homo -  lärde jag mig när vi såg en gangstafilm igår. Jag tycker sånt är så kul. Förutom argminer i spegeln brukar jag öva förortslang när jag får en minut över.

Imorgon blir det dop och ikväll ska vi baka tårta. J a g  s k a  i n t e  s m a k a. Tror jag.

Skadeglada som ni är antar jag att ni också vill veta att jag inte kommer i mina jeans som jag kunde ha då jag bestämde mig för att bli väck ett gäng kilon. Skitapa.
Jag har också extrasupermycket ont i ryggen just nu. Hela tiden. Men jag är inte bitter. Inte alls.


Målat har jag gjort idag. I en barnfåtölj vid ett minatyrbord satt jag med kritor och ritade en gubbe, ett hus, en glass, ett hjärta och en stjärna med Alexander. Han ville inte säga båt, han vill bara peka på lampor och ammas. Som vilken man som helst.







Nattis, jag fick just ett enormt behov av att ligga och fyllegarva i din säng. Bara vi två i gryningen. Emilie uppskattar inte mina miner när jag sover så hon är redan utesluten. Jag behöver dig kvinna. I. mitt.liv.nu.
Kom och ta mig.


Smell you later gayboys
2 Kommentarer



Postat av: Madde

Jag har sagt det många gånger och kommer att säga det många ggr till. Du är fenomenal och helt otrolig när det gäller att skriva och berätta. Just sättet du gör det på. Den sitter lixom varje gång! :) Skriv en bok NU och bli rik för tusan! Trevlig helg Nicolina! :)

2009-10-02 @ 18:23:14
URL: http://maddeplutten.blogg.se/
Postat av: helen

hihi :)

2009-10-03 @ 10:57:06
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0