I can fuckin see

Skrivet: 2009-10-05 Kl. 21:02:51

Jag mår lite bättre idag. Har fått bra betyg på det jag hittills gjort i Svenskan. Inte bäst men inte sämst heller. Fyra av fem och det är helt överkomligt. Godiset vi köpte igår gav jag bort till Jenny och Monkan som myser hemma ikväll. Visst smakade jag en och två. Men det gör inget.
Glasögonen har jag hämtat och helen gjorde mig sällskap över luren. Jag behövde ordbajsa och få ur mig mina frustrationer. Brillorna satt väldigt bra och jag tittade storögt på allt under bussresan hem. Skyltar, löv, barn och hur det egentligen ser ut här i området. Jag tänkte springa till Edyta och sminka mig så jag skulle se ut som en sexig skolfröken när jag entrade vårt hem. Men istället såg jag ut som en nörd tyckte Johan. En sexig nörd.


Vi tittar på ännu en tjejfilm. Johan sitter i soffan och jag ligger i en säng vi har i vardagsrummet. Johan låtsas att han inte är ett dugg intresserad av det jag tittar på utan "läser" istället. Not. Han tittar bara i boken då jag sneglar men med min nya supersight ser jag att han inte alls läser. Thank lord for glasses
Den här tittar vi på btw




Mysig film.


Nu ska vi hånglas.

Bye bye

1 Kommentarer



Postat av: helen

Haha, jo men nu kan ni spela rollspel i sängen. Glasögon=nicole utan= nicolina. hahahaha ;) Grrr..

2009-10-06 @ 16:39:09
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0