Just ja

Skrivet: 2009-10-14 Kl. 18:36:00


Här har vi glasögonen också. Visst ser jag smart ut då?

Monkan och jag lanar. Eller, vi sitter med våra affärer. Nästan hela tiden.



Alexander var här och Nils fann en ny vän. Han blev så ledsen när Alex åkte hem. Försökte sätta sig på honom så mamma Edyta inte skulle kunna knycka honom.







Jag är blond igen. Det fick bli så. Inget ångerbeslut utan är snarare supernöjd med min svartsäsong men ville ljusa upp det igen nu till bleka vintern. Kommer alltid gå tillbaka till det ljusa. När jag känner att håret orkar ska jag lägga i en vit toning så det blir den exakta färgen jag vill ha. Det är fortfarande ganska gult. Och mycket mycket slitet. Jag varvar två olika hårinpackningar jag fick av Monkan och dom hjälper verkligen..

Efter ett litet missöde innan Helens bröllop fick jag klippa av ganska mycket då hårlimmet förstörde jättemycket av mitt egna hår. Klipp klipp blev det och helt plötsligt var jag tillbaka på ruta ett med min hårlängd och det är inte bättre eller längre än ett hårigt spädbarns kalufs. Efter många om och men var nu leverantören trevlig nog att sponsra mig med hår ett tag framöver. Det var en stor lättnad. Tack för det


fy fasen ända in i Bredäng vad oinspirerad jag var nudå. Märks det nått då??

2 Kommentarer



Postat av: Victoria

Hej ett tips är att köpa silverschampoo :) det funkar jättebra!

2009-10-14 @ 23:16:25
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag tycker att du passar jätte bra i glasögonen :) Du är jätte fin!

2009-10-15 @ 08:26:47
URL: http://maddeplutten.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0