love me tänder

Skrivet: 2009-10-09 Kl. 01:14:17
Jag är sjuk, igen. Minns jag inte fel har jag för mig Stina en gång för länge sedan sa till vår lärare att hon var dödssjuk och jag var tröttsjuk. Med betoning på tröttsjuk. Kan det stämma Stina? var det läraren eller någon annan?

Hur som helst är jag inte dödssjuk nu, inte tröttsjuk heller. Jag är sjuk och trött närmare bestämt. Min äckliga snuskförkylning har hängt med oroväckande länge. Som ett straff från ovan.

Jag håller iaf på med möblering. Johan sover. Om ni nu undrar varför jag möblerar mitt i natten, tackar som frågar, så försöker jag plågsvetta min feber ur kroppen. Sen behövs det städas och imorgon ska jag sitta hundvakt åt grannens tik. Så det gäller att vara på alerten och hålla mina små hornydogs penisar i styr.

Jag mår inte psykiskt dåligt, men jag mår jävligt weird. Hjärnan spökar med mig. Jag har hallucinerat ikväll, är allmänt nervig och hör dubbel musik här hemma. Och på det är jag annars på gött humör?!
Men mörkrädd, det är jag. Det händer inte att jag är mörkrädd. Inte på världskartan. Jag kan finna det obehagligt att gå ensam på kvällen. Men den känslan kategoriserar jag och placerar på sunda förnufthyllan.

Ja....skriver jag inget mer här sitter jag tvångsintagen med tvångströja och tvångslugg.









Helgen ser väldigt sansad ut. Plugga, film och skumbad. Det är tanken..

Johan har varit på en mandate ikväll. Bio var dom på. Jag och Monkan åt mumsmums och tittade på mammas pojkar. Vilka idioter alltså. Man skäms ju nästan. Jag vill ta bort mina boobs genast.

Nu ska jag diska.

God natt
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0