Myser med IDOL

Skrivet: 2009-10-09 Kl. 22:37:11


Vi har ätit hemmagjorda hamburgare med en massa cayenne, stark senap, stark ketchup och lök. Mina smaklökar är döda. Jag borde ha fåttt magsår för länge sedan.

Monkan är och hämtar skräckisar och Edyta försöker övertala mig till ännu en polsk afton. Herre jösses. Innan jag tar mig an ett sånt projekt måste jag vara full och det blir man av alkohol. Det enda i alkoholväg vi äger är en rödvinare av finare kvalité som vi fick som tack för hundpassningen idag. Och jag vägrar sänka den för en polackafton till...No way. Idol får vi inte missa heller. Jag hejar på Tova. Jag är kär i henne. På ett tantsnuskigt sätt. Karolina där är förbannat lång också. Dubbelt så hög människa. Rabih vill jag slå i ryggen så slemproppen släpper. Han behöver harkla sig. Erik har redan blivit ett nöjdöga och kommer nog förena sig med Emd om det vill sig jäkligt illa.

Jag vart btw rätt less på juryn efter deras sågning av Camillas Halleluljah. Hur klämkäckt som helst ju. Lite för folkligt för min smak men måste medge att hon är charmig. Fuck you jurybastards

1 Kommentarer



Postat av: helen

haha men en till polskpartykväll vore väl härligt med can-can, kosacker, och en galning som skriker KAAAATT!

Puss gumman

2009-10-10 @ 10:22:39
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0