Nu blir det fredagsmyyyys

Skrivet: 2009-10-09 Kl. 15:49:09


Jag går utan bh idag. Tyckte tjejerna skulle få rastas lite. Hundvakt är jag fortfarande. Jag spydde nästan av trötthet imorse då jag motvilligt körde ner fötterna i uggsen och trampade ut i kylan.
 Jag fick dock världens gulligaste sms och det blev jag lite gladare av. Älsken hyllade mig för min nattliga städning och önskade mig en fantastisk dag. Den har varit helt okej om man ignorerar att jag är konstant trött och febrig. Hár sovit två timmar till nu på eftermiddagen och mår lite illa. Jag har iaf sminkat mig, duschat håret och städat undan det sista. Nu ska jag titta på en antagligen helt värdelös film tills Johan kommer hem med middag jag har valt.




ses sen
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0