Nuts

Skrivet: 2009-10-07 Kl. 12:21:45

Jag behöver en fet pause från mitt liv. Igår var Johan på körskolan till sju och det var så skönt att få vara lite ifred. Han måste ta hundarna någon kväll och åka till någon kompis. Hundarna kan vissa dagar driva mig till vansinne. Jag får fan ingen fason på skällandet när det kommer någon, vilket det gör 20ggr/dag numera. Vi har en fruktansvärd ringklocka- PLING PLONG (hjärtstillestånd)....."VOFF VOFF AOOOOOOOOOW" låter dom. Cecar Millan metoder fungerar verkligen inte då hundarna är för upptrissade vid det laget. Föröker jag få dom att backa tränger dom små jävlarna sig mellan mina ben och rusar sedan ut när jag öppnar. Och hoppar på gästerna. 

Ingen av dom skäller annars. Möter vi ett hunddagis ute där alla hundarskäller svarar inte mina alls på det utan tittar nyfiket. Så jag vet inte....tips?

Jag kom på *i detta nu* iaf en lösning. Jag ska stoppa bommul i ringklockan så det inte låter så förbannat mycket.

Leo äter tydligen målarfärg. Har målat lite i köket. En neongul/grön färg. Några skåp och en byrå. Leo blev som besatt och skulle dit och slicka. Jävla dåre.

Kompostgallret åker upp igen.

Nu ligger dom som två ljus och sover intill varandra


 




0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0