Nystart

Skrivet: 2009-10-06 Kl. 23:50:22

Medans Helen lägger av känner jag det motsatta. Jag känner mig driven nu när det gäller bloggen, förstå gången på mycket länge. Jag måste bara komma på något vettigt att skriva om. Börja leva lite mer kanske. Jag har ätit som en gris idag med. Vet inte vart felet sitter. Jag åt lunch två ggr. Så kan man verkligen inte hålla på. Jag har fått undan lite plugg och det är bra. Det är fantastiskt skönt.

Johan vill verkligen att jag ska lägga mig så vi får ses imorgon..

Natti'

1 Kommentarer



Postat av: helen

Härligt, för du får absolut inte sluta förgylla mina dagar med dina underbara inlägg :) Jag känner väl mig också rätt driven med bloggen, kommer vara tungt att lägga ned den. Eller låta den vila, har inte bestämt mig ännu. Men tiden räcker inte till. Jag prioriterar blogg istället för städa. Fy Helen! Puss

2009-10-07 @ 16:19:08
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0