Onsdag

Skrivet: 2009-10-07 Kl. 19:37:24
Johan har kommit hem från jobbet och jag har kloriniserat igenom lägenheten i hopp om att smutsen inte ska vara lika uppenbar. Bakade pizza gjorde jag också. Ingen färdigdeg här inte!. När jag skulle ta ur pizzan ur ugnen så var jag lite väl snabb och stod med plåten i en hand och glasögonen immade igen. Krash krash, ett nytt vinglas åt helsike. Nisse tittade fördömande åt mitt håll när jag slog med pannor och kastruller i ren frustration.

Vi har varit ute på en långpromenad så hundarna fick skita. Haha skitzen fransosken bolldogg brukar jag säga till gamla tanter som tittar med en blick som säger "ska du ta upp det där?"



Nu måste jag köpa någon form av väst/jacka/täcke till båda två för hujedamig vad det drar ute.
Jag testade ett nytt halsband på Leo idag. Det fungerade inget bra alls vill jag garantera. Jag gick med Leo och Nisse med Johan. Eller Johan med Nisse var det visst. Jag började småspringa och tyckte inte Leo hängde med så jag vände mig om och ropade "kom igen då Leo" till ett tomt halsband som jag släpade efter mig likt en galen kvinna. Min hund stod 20 meter bakom oss och slickade kiss på en lyktstolpe.

Eftersom Nils är en liten negerboll kan det också vara bra med reflexer såhär i mörka tider. Vi testade ett blinkande reflexhalsband idag. Stiligt som satan.

Hittade en youtubevideo på en chihuahua och fralla som lika gärna hade kunnat vara Nils och Leo. Leo är lite gladare och retfull men annars....klonade.
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0