B to the I to the T to the C to the H

Skrivet: 2009-09-08 Kl. 13:37:16



Nu är jag förkyld igen. Jag har nog garanterat svininfluensan. Men innan jag ringer sjukan måste jag smitta ner minst 20 till. Jag vägrar gå under själv. Johan är förste man ut, bara så att ni vet det. Om vi måste sitta i karantän och så är det lika bra att ni vet vart vi är.

Skämt åsido så är jag världens segaste människa idag och gudarna borde veta varför. Barnkalas igår. Med ett födelsedagsbarn som hatade världen. Han såg inte alls det roliga i att fylla år. Jag fick äran att klippa hans hår under en headbangning i barnstolen. Resultatet blev över förväntan. Men en bögtofs i nacken kunde jag inte ta, jag föreslog en fläta a la nittiotal istället.
Ett annat barn stampade mig på foten och blängde ilsket på mig. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Man kan väl inte slå någon annans barn heller.....Eftersom jag var en elak unge själv kanske någon hämdlysten gammal klasskamrat gjort en set up. Lite långsökt kanske men vafan?

Jag hörde en gång om en tjej som jobbade som flygvärdinna, hon hade en långflygning och regarade på en gammal dam med ett spädbarn som låg så oroväckande stilla och tyst. Flygpersonalen erbjöd varmt vatten till välling och skötrum men kärringen vägrade. Eftersom det inte finns några bebisar (förmodligen)  som inte gör ett ljud ifrån sig på 16 timmar så meddelade dom vakter vid slutdestinationen. Bebisen var död och den hade tömts på onödiga organ och fyllts med knark istället. Sedan sytt ihop magen igen, zipp zapp. Äckligt va?


Varför jag kom att tänka på det vet jag inte, helt ärligt.! Detta skrev jag imorse när jag mådde crap. Haha.
Nu har jag gått en mil och ska äta lunch med Edyta. Meatsauce with tomatoes and pasta. Pördigt värre.... eller nått.

Ikväll ska jag plugga och moppa. Dammsugspåsarna är slut.

So long gayboys

1 Kommentarer



Postat av: Anonym

Kolla in www.fuckwithyou.blogg.se sjukt jävla ball :D Skvaller blogg och allt i ett :D NAJSNAJS!!

2009-09-21 @ 15:13:55

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0