girlfriends

Skrivet: 2009-09-24 Kl. 20:23:14

 Hej bitches.
Jag tittar på Idol med älsken. Bagge skulle jag gärna ta hem som ett nytt husdjur. Jag skulle jättegärna gosa med honom i soffan, lära honom konster och så..

Jag har sexat till Edyta så nu är hon hot mama. Hon hade midjelångt rakt ofärgat hår innan så det var både nervöst och kul. Snyggt som satan blev det. Blonda slingor och en uppklippning. Efter det tvingade jag hem henne så att hon fick kleta på sig lite make up. Voilá. Damn.

Jag passade också Alexander (1år) idag när Edyta var hos dokton. Stina blev nervös och undrade vad jag skulle göra om den vaknade eller om den skulle skrika. Jag skrattade världsvant och överlägset men funderade samtidigt på frågorna själv. Som tur är har jag god hand med barn.                                                              Idag när Edyda skulle visa att Alex kunde peka på lampan när hon sa lampa så pekade han på mig. Flera gånger! Så fort hon testade så pekade han med sitt lilla finger rakt mot mig. Om jag nu hade suttit på toaletten hade han nog sprungit med sina korta små människoben och pekat mor dörren. Nu gjorde jag ju inte det men ändå.        Det är kanske slampa hon lärt honom och sedan sitter och mobbas. I smyg också. Där sitter jag och flinar förväntansfullt liksom.....

Snart kommer Emilie. styv kuling

 

So long gayboys.

 

2 Kommentarer



Postat av: helen

Hahahaha :D Puss

2009-09-25 @ 14:53:36
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: helen

Nico, du måste få en egen spalt i någon stor tidning någon gång, för du är så JÄVLA HÄRLIG GUMMAN! :)

2009-09-25 @ 14:55:19
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0